A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Студениківський Інклюзивно-Ресурсний Центр
Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Студеники

Участь у засіданні команди психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами

Дата: 15.01.2020 10:29
Кількість переглядів: 27

  Психолого-педагогічний супровід дитини в інклюзивному класі  – це взаємоузгоджена комплексна діяльність  мультидисциплінарної команди фахівців та батьків дитини, спрямована на створення необхідних умов, що сприяють  розвитку особистості дитини, засвоєнню  нею знань, умінь і   навичок, успішній адаптації, реабілітації, її самореалізації та  інтеграції в соціум.

  З метою  забезпечення розвитку дітей в умовах інклюзивного навчання для них розробляється Індивідуальна програма розвитку.

  Індивідуальна програма розвитку дитини (ІПР) – обов’язковий документ, що забезпечує індивідуалізацію процесу дитини з особливими освітніми потребами, оскільки визначає зміст навчання та комплекс додаткових послуг, необхідних адаптацій з урахуванням можливостей та потреб дитини. Протягом етапу реалізації ІПР відбувається моніторинг компетентнісного зростання дитини.

  У   закладах освіти Студениківської сільської ради  (Студениківському опорному ЗЗСО І-ІІІ ст. і Соснівському НВО «ЗЗСО І-ІІІ ст.-ЗДО»)  на початку січня 2020 року відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами (3 учнів),  які здобувають інклюзивну освіту (3 інклюзивних класа), з метою здійснення моніторингу виконання ІПР. У засіданні  команд психолого-педагогічного супроводу взяла участь директор Студениківського ІРЦ  Ірина Бідюк.

  Членами команди супроводу було здійснено оцінку динаміки розвитку дітей  з особливими освітніми потребами: озвучено інформацію про їх успіхи, прогресивний розвиток, рівень навчальних досягнень, сформованості їх соціальних, комунікативних та адаптивних життєвих навичок, проведено аналіз результативності корекційно-розвиткових занять. На основі оцінки виконання ІПР було  внесено зміни щодо  напрямку корекційно-розвиткових занять,  намічено цілі щодо подальшого забезпечення якісної освіти  дітей з урахуванням їх індивідуальних потреб та можливостей.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора