A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Студениківський інклюзивно-ресурсний центр
Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Студеники

Організація інклюзивного навчання в закладах освіти Студениківської ТГ

Дата: 16.09.2022 15:49
Кількість переглядів: 94

Діти з особливими освітніми потребами є найбільш вразливою категорією серед здобувачів освіти, які в умовах воєнного стану потребують особливої підтримки та уваги. Важливо забезпечити продовження здобуття освіти такими дітьми із створенням всіх необхідних умов з наданням психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвиткових послуг незалежно від місця перебування таких учнів.

У Студениківський територіальний громаді  для всіх  6 учнів закладів освіти (Студениківський ліцей, Філія Соснівська гімназія  Студениківського ліцею, Семенівський ЗЗСО, Пристромський ЗЗСО), які потребували інклюзивного навчання, були створені необхідні умови. У цих закладах освіти громади протягом перших двох тижнів навчання відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами (далі- команда супроводу) у змішаному форматі. На цих засіданнях були розглянуті ряд питань, серед них найважливіше – створення та затвердження Індивідуальної програми розвитку (ІПР) дитини з особливими освітніми потребами.

 Участь в засіданнях команд супроводу взяла  директор Студениківського інклюзивно-ресурсного центру Ірина БІДЮК. Вона ознайомила всіх присутніх з листами Міністерства освіти і науки України  від 15.06.2022 року № 1/6435-22 «Щодо забезпечення освіти осіб з  особливими освітніми потребами»  та  від  06.09.2022 року №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році». Акцентувала увагу на тому, шо всі учасники навчально-виховного процесу дитини з особливими освітніми потребами мають врахувати особливості планування і здійснення освітнього процесу відповідно до чинних нормативних документів. Наголосила, що учні  з ООП мають у повному обсязі  отримати якісні психолого-педагогічні та корекційно-розвиткові послуги, які вони потребують.

Учасники команди супроводу проаналізували  методи роботи в попередньому навчальному році, які дали хороші результати, та обговорили зміни в ІПР на поточний навчальний рік. Члени команди супроводу спільно виробили шляхи забезпечення особливих потреб дитини з ООП у новому навчальному році, а також   ухвалили  рішення  щодо рівня підтримки дитини в освітньому закладі  (всі 6 учнів, які перебувають на інклюзивному навчанні,  отримують третій рівень підтримки в закладі освіти).

 Батьки дітей з ООП, які є членами команди супроводу,  висловили свої пропозиції та міркування щодо організації освітнього процесу  своїх  дітей, отримали відповіді від членів команди супроводу на  питання, які їх хвилювали.

Члени команди супроводу висловили  впевненість   у тому, що ІПР насправді відповідає потребам дитини з ООП, враховує всі особливості її психофізичного розвитку,  дозволяє дитині отримати якісну освіту та успішно соціалізуватися.

Отже, інклюзивне навчання  в закладах освіти Студениківської ТГ організовано відповідно до чинних нормативних документів та з урахуванням потреб  дітей  з ООП та побажань їх батьків.

   

 

 

 

 

     


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора