A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Студениківський інклюзивно-ресурсний центр
Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Студеники

Моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами

Дата: 27.01.2023 14:58
Кількість переглядів: 234

Фото без опису

Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання у школі. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання. 

В центрі уваги команди психолого-педагогічного супроводу є дитина, дотримання і відстоювання її інтересів, повага до індивідуальних особливостей, зберігання конфіденційності та недопущення дискримінації і порушення прав дитини. Досягти цього можливо лише у команді колективу школи із залученням батьків дитини з ООП, а також фахівців ІРЦ та іншої міжвідомчої співпраці. 

Протягом січня 2023 року в закладах освіти Студеніківської СТГ відбулися засідання команд психолого-педагогічного супроводу  з метою здійснення моніторингу  динаміки розвитку та виконання Індивідуальної програми розвитку   дітей з ООП за І семестр 2022/2023 навчального  року. Також обговорювалося питання коригування  Індивідуальної програми розвитку учнів, які здобувають інклюзивну освіту, відповідно до моніторингу за перший семестр 2022/2023 навчального року.   

 У роботі каманд психолого-педагогічного супроводу взяла участь директор Студениківського ІРЦ Ірина БІДЮК. Вона зазначила, що робота членів команди психолого-педагогічного супроводу  повинна проводитися відповідно до чинних нормативних документів, зокрема, листа  Міністерства освіти і науки України від 06.09.2022р. № 1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022-2023 навчальному році». Результати моніторингу виконання Індивідуальної програми розвитку   необхідно враховувати при її коригуванні на ІІ семестр 2022/2023 навчального року. 

  Члени команди психолого-педагогічного супроводу  обговорили питання динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, з’ясували проблеми, які потребують подальшого розв’язку, акцентували увагу на змінах, які необхідно зазначити в Індивідуальній програмі розвитку з метою досягнення цілей за сферами розвитку, зазначених у додаткових напрямах роботи.

 Моніторинг динаміки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які отримують інклюзивну освіту, надав можливість зробити висновки, що діти з особливими освітніми потребами мають успіхи у навчанні, спостерігається позитивна динаміка соціально-емоційного розвитку, проводяться корекційно-розвиткові заняття із дотриманням системності та урахуванням індивідуальних потреб та інтересів дітей. У інклюзивних закладах освіти Студениківської СТГ створено безпечне  інклюзивне освітнє середовище, в якому кожна дитина, в тому числі діти з ООП,  почуває  себе комфортно.

Отже, тільки спільна робота всіх членів команди психолого-педагогічного супроводу  над розробленням та реалізацією Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами дасть змогу отримати очікуваний результат.

Фото без опису

 

     Фото без опису

 

Фото без опису

 

     Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора