A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Студениківський інклюзивно-ресурсний центр
Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Студеники

Моніторинг виконання Індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами

Дата: 31.05.2023 13:54
Кількість переглядів: 345

Індивідуальна програма розвитку (ІПР)  дитини з особливими освітніми потребами – документ, що забезпечує  індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, закріплює перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційних послуг для розвитку дитини та розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків дитини задля визначення конкретних стратегій і підходів до навчання.

Важливим етапом виконання ІПР дитини з  особливими освітніми потребами є моніторинг реалізації завдань, цілей, стратегій, які поставлені в ІПР для цих дітей командою психолого-педагогічного супроводу (ППС).

 Протягом останнього тижня травня   відбулися засідання команд ППС дітей  з особливими освітніми потребами, які отримували інклюзивну освіту в закладах освіти Студениківської сільської ради, з метою здійснення моніторингу виконання ІПР. У роботі команд ППС взяла участь директор Студениківського ІРЦ Ірина БІДЮК.

Члени команди супроводу озвучували  оцінки динаміки розвитку дитини з ООП, зазначали  відомості про її успіхи (учнівські роботи, контрольні листки, результати тестів тощо).

Ірина БІДЮК  наголосила на тому, що діяльність дитини оцінюється не лише з позицій набутих знань, а, передусім, - з позицій прогресивного розвитку. З цією метою використовується метод портфоліо (накопичувальна система оцінювання, що передбачає збір різних видів робіт, які засвідчують рух в індивідуальному розвитку дитини, активне залучення дитини до життя колективу).

Усі члени команди ППС, залучені до розроблення ІПР, здійснили  моніторинг досягнень дитини з особливими освітніми потребами, внаслідок чого було зроблено висновок про ефективність стратегій, які застосовувалися та намічені плани для подальшого психофізичного розвитку дитини і створення інклюзивного освітнього середовища. Зокрема, зазначено: освітній маршрут дитини, що визначає її індивідуальні цілі навчання і розвитку; план дій для педагогів, які організовують освітній процес з урахуванням потреб і можливостей дитини.

Рекомендації команди ППС будуть враховані при складанні ІПР дитини з особливими освітніми потребами у наступному навчальному році.

   

          


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора