A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Студениківський інклюзивно-ресурсний центр
Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Студеники

Учнівська взаємодія в інклюзивному класі

Дата: 19.03.2025 13:39
Кількість переглядів: 57

Фото без опису

Учнівська взаємодія в інклюзивному класі - це важливий аспект інклюзивної освіти, який сприяє формуванню толерантності, співпраці та дружніх стосунків між учнями з різними потребами.

Провідна роль у  формуванні учнівського колективу належить саме вчителю. Важливо, щоб педагог  активно сприяв взаємодії між учнями, надаючи їм можливості для спільної роботи та взаємодопомоги. Наскільки ефективна учнівська взаємодія в інклюзивних класах закладів освіти Студениківської громади  було проаналізовано 18 березня на майстер-класі для педагогічних працівників  «Аналіз ефективної взаємодії в інклюзивних класах закладів освіти Студениківської громади», який  відбувся  на базі Семенівської гімназії за ініциативи фахівців Студениківського інклюзивно-ресурсного центру.

Директор Студениківського ІРЦ Ірина БІДЮК  акцентувала увагу на тому, що взаємодія між учнями в інклюзивному класі має на меті: подолання стереотипів та зміни негативних уявлень; розвиток навичок співпраці та взаєморозуміння; створення атмосфери взаємопідтримки; поліпшення соціальних навичок; формування позитивних емоцій. Вона озвучила Стратегію щодо створення сприятливого освітнього середовища як в класному колективі, так й в закладі освіти.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Семенівської гімназії Олена ЛЕПЕХА  поділилася досвідом створення умов для розкриття потенціалу кожної дитини в Семенівській гімназії та, зокрема, в інклюзивних класах.

Класні керівники інклюзивних класів Семенівської гімназії Наталія ДІДАШКО та  Жанін-Паскаль КОСЮХНО висвітлили питання ролі вчителя в інклюзивному класі щодо створення інклюзивного освітнього середовища.

Питання щодо профілактики булінгу як ключового чиннику створення дружнього і безпечного простору розкрили педагогічні працівники Семенівської гімназії  (практичний психолог  Юлія ЛУПАЇНА і асистент вчителя Оксана ЖИРОВА) та фахівець (консультант) Студениківського ІРЦ Наталія КОЗЕЛЕЦЬКА.

Обмін досвідом учасників заходу щодо мистецтва побудови стосунків між учнями в інклюзивному класі дозволив зробити висновок, що учнівська взаємодія в інклюзивному класі - це не просто формальний елемент, а важливий фактор, який впливає на формування особистості та розвиток кожної дитини, що навчається в такому класі. Отже, в інклюзивних класах закладів освіти  Студениківської громади створено умови,   які сприяють розвитку навичок спільної роботи, комунікації та вирішення проблем, а також допомагають  учням, не залежно від їх психофізичного розвитку, краще засвоювати навчальний матеріал.

Фото без опису   Фото без опису

Фото без опису  Фото без опису

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора