A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Студениківський інклюзивно-ресурсний центр
Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Студеники

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини

Дата: 08.09.2020 13:34
Кількість переглядів: 238

У серпні було відновлено проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини. 

Комплексна оцінка проводиться  з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини.

Під час прийому, в бесіді з батьками  детально з’ясовувалася причина звернення, які питання викликають занепокоєння у батьків, хто їм порадив звернутися в ІРЦ. Надавалася  повна консультація і спільно з батьками вирішувалася потреба проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини. 

За потреби, фахівцями  Студениківського ІРЦ здійснювалася комплексна оцінка індивідуально за напрямками: оцінка фізичного розвитку дитини; оцінка мовленнєвого розвитку дитини; оцінка когнітивної сфери дитини; оцінка емоційно-вольової сфери дитини; оцінка освітньої діяльності дитини.

 

Було проведено комлексну оцінку розвитку 7 дітей.  З метою комплексної оцінки загального когнітивного функціонування, визначення сильних та слабких сторін розвитку дитини  використовувалися міжнародні психодіагностичні  методики WISCIVPEP -3.

 

Результати комлексної оцінки розвитку дитини обговорувалися з батьками. Спільно з ними фахівці Студениківського ІРЦ вирішували питання  шодо напрямків психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових  послуг.

Результати комплексної оцінки оформлено  в електронному вигляді, зберігаються в ІРЦ. Висновок про комплексну оцінку надано  батькам дитини з особливими освітніми потребами, за заявою яких її проведено, у двох примірниках, один з яких батьки  дитини  подають до закладу освіти.

Звертаємо увагу, що у нормативних документах питання строків дії  Висновку комплексної оцінки розвитку дитини не визначено.  Проте, з досвіду роботи з дітьми з особливими освітніми потребами вважаємо, якщо батьки дитини не скористалися Висновком протягом року, він втрачає свою правову підставу. Адже протягом року відбулися зміни в розвитку дитини і для більш точних, необхідних рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини, визначення оптимального освітнього маршруту соціалізації в суспільство, доречно повторно провести комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку в інклюзивно-ресурсному центрі. Батьки отримають від фахівців  Студениківського ІРЦ кваліфіковані поради та рекомендації.

Отже, комплексна оцінка розвитку дитини є кінцевим результатом процесу оцінювання в ІРЦ, що орієнтує фахівців  Студениківського інклюзивно-ресурсного центру на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребами.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора