A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Студениківський інклюзивно-ресурсний центр
Київська область, Переяслав-Хмельницький район, с. Студеники

Роль Студениківського інклюзивно-ресурсного центру в підтримці дітей з особливими освітніми потребами щодо забезпечення реалізації корекційної складової індивідуальної програми розвитку ( ІПР)

Дата: 18.05.2022 18:00
Кількість переглядів: 150

У сучасних реаліях організація інклюзивного навчання зазнала певних змін, які повинні враховувати всі учасники навчально-виховного процесу дитини з особливими освітніми потребами. Кабінет  Міністрів  України  зазначив  зміни щодо  порядку  організації  інклюзивного  навчання  в  постанові  від  26   квітня 2022 року № 483 «Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від  10 квітня  2019 р. № 530 і  від 15 вересня  2021 р.  № 957».

18 травня  2022 року в онлайн-форматі на платформі Zoom було проведено круглий стіл для членів команд психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами «Роль Студениківського інклюзивно-ресурсного центру в  підтримці дітей з особливими освітніми потребами щодо забезпечення реалізації корекційної складової індивідуальної програми розвитку (ІПР)»  з метою ознайомлення їх з новими та чинними нормативними документами, які регламентують діяльність закладів освіти щодо реалізації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами та моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами, зокрема, корекційної складової ІПР.

Директор Студениківського ІРЦ Ірина БІДЮК  ознайомила учасників заходу з нормативно-правовою базою інклюзивного навчання. Наголосила, що організацію інклюзивного навчання в умовах сьогодення  необхідно підпорядковувати чинним нормативним документам з урахуванням змін, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2022 року № 483, зазначила роль  Студениківського ІРЦ у підтримці дітей з особливими освітніми потребами.

     Значну увагу учасники заходу приділили моніторингу виконання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами.  Ірина БІДЮК наголосила на тому, що індивідуальна програма розвитку дитини повинна забезпечувати індивідуалізацію освітнього процесу конкретної дитини шляхом адаптації та/або модифікації навчального матеріалу, створення відповідного освітнього середовища,  методів навчання тощо. Важливою складовою індивідуальної програми розвитку дитини є корекційно-розвиткова робота. Корекційно-розвиткова робота у закладах освіти Студениківської ТГ з дітьми, які перебувають на інклюзивному навчанні, розпочиналася на початку навчального року з аналізу динаміки розвитку дитини, вивчення сильних сторін та позитивних змін, що стало основою розроблення плану корекційно-розвиткової роботи. Ірина БІДЮК  зазначила, шо й в наступному навчальному році корекційно-розвиткову роботу як складову індивідуальної програми розвитку дитини необхідно планувати на основі аналізу динаміки розвитку дитини за 2021-2022 навчальний рік.

          Учасники заходу  взяли до уваги, що від якості складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами залежить позитивна динаміка її розвитку та  під час організації інклюзивного навчання необхідно дотримуватися вимог чинного законодавства в галузі освіти


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора